Festa de la tardor

31-10-2018

Ja som a finals d’octubre i com sempre a l’escola celebrem la Festa de la tardor.

Amb castanyes, moniatos i tota mena de fruits de tardor, junts preparem i degustem un tastet a la tarda del dia 31 d’octubre. També a la tarda ens ve a visitar la Castanyera que reparteix castanyes torradetes als més menuts de l’escola. Els nens i nenes d’educació infantil canten i ballen cançons i s’ho passen d’allò més bé. Després berenen els panellets, galetes i bombons que han preparat al matí a la classe.

Els pares i mares de l’AMPA també participen preparant el ja tradicional “Túnel del terror”, on un cop acabades les classes, famílies i infants poden passar una bona estona d’emoció i de por als passadissos de l’escola convertits en esgarrifós escenari de bruixes, monstres i fantasmes.