Medalla de la Vila a la comunitat educativa

10-09-2021

Ahir, l’Ajuntament de Castellar del Vallès, en l’acte solemne de concessió de la Medalla de la Vila, va reconèixer la tasca de tota la comunitat educativa durant el curs 2020-2021 en el context de la pandèmia de la COVID-19.

En aquest acte es va fer lliurament de diplomes als representants de les direccions, mestres i l’AFA de cada centre educatiu, així com als representants dels alumnes del Consell d’Infants. La Medalla de la Vila a tota la comunitat educativa de Castellar la va recollir, l’Anna Riera, representant les direccions dels centres educatius i va expressar l’agraïment en nom de tothom.

La nostra escola vol donar les gràcies al ple de l’Ajuntament pel guardó concedit i el vol fer extensiu a totes les persones que treballen a l’escola Mestre Pla, a totes les famílies i sobretot als nostres nens i nenes que han estat els principals protagonistes de l’èxit d’aquest curs en moments de veritable incertesa.