Bones Festes

21-12-2020

Ja hem arribat al final del primer trimestre d'aquest curs tant especial i diferent.

Tot i les circumstàncies excepcionals que estem vivint, no hem perdut la il·lusió ni l'esperit per aquestes dates tant emocionants pels nens i nenes.

L'escola s'ha omplert de llum i color amb els treballs dels nostres alumnes i també amb l'aportació de la decoració per part de l'AMPA de l'escola.

Us deixem una petita mostra per tal que pugueu endinsar-vos, encara que sigui de manera virtual, pels diferents espais d'escola i gaudir de l'ambient hivernal i nadalenc que s'hi respira.

També, a partir de les 13:00 h podeu entrar en els diferents blogs per veure les actuacions artístiques dels vostres fills i filles.

Esperem que tingueu unes molt Bones Festes de Nadal i sobretot que la salut us acompanyi en tot moment.

Bon Nadal!

Fotos decoració de Nadal