Nadales 2019

20-12-2019

CONCERT DE NADAL

Un any més i com ja és tradició a la nostra escola, tots junts, alumnes, famílies i mestres hem acabat el primer trimestre del curs a l’Espai Tolrà, assistint al “Concert de Nadal”, que ha comptat, com cada curs, amb la col·laboració dels pares i mares de l’AMPA que han decorat i preparat tot l'escenari perquè tot sortís perfecte, com així ha estat . Agraïm la vostra dedicació .

Aquest any hem tingut un protagonista inesperat com és la pluja, malgrat aquest petit inconvenient, l’organització ha funcionat perfectament i hem pogut realitzar totes les activitats previstes.

Al llarg de moltes setmanes, els nens i nenes de l’escola han estat preparant amb molta il·lusió aquesta activitat, assajant la seva nadala i també aprenent a recitar un nou poema de Nadal.

Avui, amb nervis, però també amb emoció, els nostres alumnes ens han fet passar una estona magnífica a tots els assistents.

I també com ja és tradició, un cop de nou a l’escola, hem esmorzat tots junts coca i xocolata, i ens hem desitjat molt bones festes i molt bones vacances de Nadal.

BONES FESTES!!

Enllaços Vídeo Nadales 2019