ProjectArt

19-11-2018

Al llarg d’aquest primer trimestre, els nostres alumnes, des de P3 fins a 6è, treballen en el projecte d’art global que porta per nom ProjectArt.

Cada any es dedica a un artista, un museu o un corrent artístic determinat.

Aquest curs el tema és el Modernisme i el seu màxim representant al nostre país, Antoni Gaudí.

Per complementar les activitats que es fan a les aules, la setmana vinent hi ha planificades diverses sortides per visitar algunes de les obres més representatives de l’esmentat moviment artístic.

Així doncs els nostres alumnes, segons el seu curs, visitaran La Sagrada Família i L’hospital de Sant Pau, La Pedrera o El Parc Güell. Els nens i nenes de P3, que encara són molt petitons, no faran sortida sinó que participaran en un taller de trencadís a l’escola anomenat “El món d’Antoni Gaudí”.

Finalment, el vestíbul del centre es esdevindrà una magnífica exposició on tots podrem contemplar els diversos treballs artístics que els nens i nenes han estat realitzant i que d’aquesta manera podran compartir amb tots els seus companys.