Comiat alumnes de 6è

22-06-2018

Ahir dijous, tots els alumnes i mestres de l’escola vam passat el matí plegats. Vam anar a l’auditori per tal de fer un seguit d’activitats de comiat de curs i sobretot de comiat dels alumnes de 6è, que l’any vinent ja aniran a l’institut.

Per començar, va tenir lloc l’estrena de l’obra de teatre “Mary Poppins” interpretada pels nens i nenes de sisè. Ha estat una obra amb la qual tots vam gaudit molt, tant artistes com espectadors. Un cop acabada la representació vam sortit a la Plaça Major a degustar un bon esmorzar de coca i xocolata, cortesia de l’empresa “Campos Estela”.

Tot seguit, vam tornar a entrar a l’auditori per tal de veure un petit vídeo també preparat pels nens i nenes de sisè, on a ritme de rap, van dir adéu als seus companys i mestres. Va ser just després que els alumnes de P5 i de 1r, els petits fillols, van pujar a l’escenari per tal d’oferir un obsequi de record als seus padrins.

Per finalitzar, i com a cloenda de tots els actes del matí, tots junts vam cantat molt emocionats la cançó “Invencibles” dels Catarres, per acomiadar als més grans de l’escola i desitjar-los molt bona sort l’any vinent a l’institut.