Reportatge de televisió: El Vallès Educa

29-05-2018

Periodistes del programa de televisió “El Vallès Educa” han vingut avui a la nostra escola per tal de filmar una de les sessions de conversa en anglès dels nostres alumnes. A partir del projecte impulsat per l’Ajuntament de Castellar del Vallès, aquestes sessions tenen lloc setmanalment per a tots els alumnes de primària.

Avui, la sessió dels alumnes de sisè, ha consistit en diferents jocs de rol, on els alumnes han participat de manera molt animada, sempre utilitzant l’anglès com a llengua de comunicació.

El reportatge té prevista la seva emissió durant el mes de juny, un cop celebrat l’English Day el dia 5, ja que el programa de televisió també estarà present en el desenvolupament d’aquesta diada on participen les escoles de Castellar per filmar-la i oferir-nos un reportatge amb imatges de totes dues activitats.

Emissió programa El Vallès Edu