Jocs Florals Sant Jordi 2018

25-04-2018

JOCS FLORALS SANT JORDI 2018

Amb motiu de la festivitat de Sant Jordi, els pares de l’AMPA de la nostra escola han promogut la celebració del concurs literari dels Jocs Florals. Tots aquells alumnes del centre que han volgut, des de P3 fins a 6è, han pogut participar.

El jurat, composat per pares i mestres, es va reunir i va escollir els treballs guanyadors d’entre tots els que es van presentar, sense saber-ne l’autor, doncs tots estaven signats amb pseudònim.

Dilluns a la tarda, diada de Sant Jordi, va tenir lloc la cerimònia de lliurament de premis als treballs guanyadors al pati de l’escola. Tots els participants al certamen van ser obsequiats amb un diploma acreditatiu de la seva participació i els autors dels treballs guanyadors van tenir a més a més un lot de llibres de regal.

Moltes felicitats a tots els guanyadors!!