Fi de festa

21-04-2018

Al llarg d’aquesta setmana els nostres alumnes han gaudit i practicat esports com bàsquet, rugbi, atletisme, hoquei, tennis, etc. i fins i tot han pogut comprovar com es poden superar les dificultats experimentant esports adaptats per a discapacitats. A més dijous, tots els alumnes de l’escola van anar al Canal Olímpic de Catalunya (a Castelldefels). Les fotos de les diverses activitats realitzades per cicles, estaran penjades als diferents blocs de nivell.

Després d’una intensa setmana d’activitats al voltant del tema dels ESPORTS, ahir vam celebrar la cloenda amb una festa on pares, alumnes i mestres han estat convidats a participar.

En l’àlbum que teniu enllaçat podreu veure fotos de la festa i de la decoració del vestíbul.

Setmana Cultural 2018