ACROSPORT i SETMANA CULTURAL

13-04-2018

El proper dilluns 16 d’abril començarà la Setmana Cultural a l’escola que aquest curs estarà dedicada als ESPORTS. Al llarg de tota la setmana els nens i nenes viuran una setmana diferent on l’eix vertebrador de totes les activitats realitzades serà el món de l’esport en totes les seves vessants. I per donar el tret de sortida a aquesta intensa setmana , res millor que l’activitat d’ACROSPORT, que avui divendres han portat a terme els alumnes de 4t. En dues sessions pels seus companys de l’escola i una altra per a les famílies, els nens i nenes de 4t ens han mostrat la feina que amb tanta il•lusió han estat preparant al llarg de moltes setmanes. Gimnàstica acrobàtica coreografiada, piràmides humanes, habilitats corporals al terra... han format part de les actuacions de les que hem pogut gaudir. Tot això ha estat possible gràcies a l’esperit de companyerisme i cooperació, on l’esforç de tothom és necessari per a aconseguir una fita comuna.

Podreu tenir més informació i veure imatges de totes les activitats als diferents blocs de nivell.