Carnestoltes a l'escola

09-02-2018

Com cada any, en Carnestoltes, el rei dels poca-soltes, ha vingut a l’escola per anunciar-nos que és temps de festa i disbauxa. Naturalment, al llarg de la setmana hem fet cas de les seves ordres i així, hem portat el cap ben divertit, un bonic davantal o el coll molt ben guarnit.

També hem gaudit d’un magnífic esmorzar de Dijous Gras amb botifarra, truita i coca de llardons que hem compartit tots plegats.

Avui divendres, tots els nens i nenes de l’escola hem anat al pati per rebre’l com cal i per escoltar atentament les seves paraules. Sa Majestat ens ha animat a ser els protagonistes d’aquests dies de carnaval en els quals regna l’alegria i la festa, a sortir amb disfresses, màscares i comparses que omplin de llum i color els carrers, i a ballar sense parar amb la música de rues i desfilades… En acabar tan solemne discurs ha donat l’ordre d’iniciar el ball i tots junts, grans i petits, ens ho passat d’allò més bé. Finalment, després d’una bona estona de diversió, el rei Carnestoltes s’ha acomiadat de tots nosaltres fins l’any vinent.

Sa majestat Carnestoltes

Carnestoltes 2018