Reportatge televisiu de El Vallès Educa

24-01-2018

El programa de televisió "El Vallès Educa" ha vingut a l'escola per tal de fer un reportatge sobre els nostres projectes de menjador "Pesa i pensa" i "Recooperem".

Tots dos projectes tenen com a objectiu fer reflexionar els alumnes i conscienciar-los sobre la necessitat d'optimitzar els recursos, reduir el malbaratament d'aliments i de ser solidaris amb els més desfavorits.

En el projecte "Pesa i pensa" els alumnes, en acabar de dinar, pesen els residus orgànics que han generat i van fent un registre. Aquest registre els va fent prendre consciència que malbaratar el menjar significa també malbaratar els recursos naturals, humans i tècnics necessaris per a produir-lo, transportar-lo o cuinar-lo.

El projecte "Recooperem" en col·laboració amb la Regidoria d’educació de l’Ajuntament de Castellar del Vallès i Càritas, busca aprofitar el menjar sobrant i oferir-lo als menjadors socials que utilitzen les famílies més desfavorides.

El reportatge de televisió serà emès properament pel Canal Terrassa i el canal Vallès Oriental TV. Ja us informarem més endavant de la data i l'hora exacta d'emissió.