Nadal 2017

23-12-2017

Amb l’arribada de les festes de Nadal, acabem el primer trimestre del curs 2017-2018. Com ja es tradició a la nostra escola, acomiadem el trimestre amb el “Concert de Nadal” que celebrem a la sala blava de l’Espai Tolrà. De la ma de la mestra de música i amb el suport dels tutors i també de la resta de l’equip de mestres, els nens i nenes de cada curs ens ofereixen una nadala i un poema que han estat preparant amb moltes ganes. També aquest any els més grans de l’escola, els alumnes de 6è, han estat els mestres de cerimònia i s’han encarregat de la presentació de l’acte i totes i cada una de les actuacions. Les famílies ens han acompanyat i han gaudit molt emocionades de les interpretacions dels nens i nenes.

Un cop acabat el concert, ja de tornada a l’escola, tots plegats hem reposat forces assaborint un deliciós esmorzar de coca i xocolata, ens hem desitjat unes bones festes i ens hem acomiadat fins després de les vacances de Nadal.

Al llarg dels propers dies tindreu disponibles a aquesta web les imatges i el vídeo de la celebració del concert.

Bon Nadal i Bon Any 2018!!

Cantada de nadales 2017