Festa de la tardor

31-10-2017

Ja és tardor ! I, com cada any a finals d’octubre, a l’escola ens agrada celebrar-ho com cal. Al llarg del dia 31a les aules es realitzen activitats que tenen com a fil conductor l’arribada de la nova estació. A la tarda els alumnes de primària preparen i gaudeixen un tastet de fruits de tardor. Castanyes, moniatos, magranes, raïm... i molts altres productes omplen les taules col·locades al pati i els nens i nens ballen i juguen després d’haver-los degustat.

Els més petitons, els nens i nenes d’educació infantil, fan tallers d’elaboració de panellets, bombons i galetes de tardor que també assaboreixen tots junts a la tarda. Abans, però, reben la visita de la Castanyera, que els reparteix les castanyes ben torradetes. Els nens li agraeixen oferint-li cançons i danses que han estat preparant amb molta il·lusió.

Els pares i mares de l’AMPA també participen a la festa decorant l’escola per convertir-la en un horripilant, alhora que divertit, “Túnel del Terror”. Un cop acabat l’horari escolar, els alumnes que ho desitgen i també les seves famílies poden passar una bona estona de por entre fantasmes, boscos encantats o cementiris abandonats que es troben a dins el túnel.