ProjectArt Miró

01-12-2017

Aquest primer trimestre i emmarcat dins el projecte de centre “ProjectArt”, els alumnes de l’escola han treballat l’artista català Joan Miró. Els alumnes des de P4 a 6è han anat a visitar “La Fundació Joan Miró” de Barcelona i allà han pogut observar i conèixer més a fons les obres que prèviament han treballat a l’aula. Es tracta doncs, d’un acostament a l’obra de Joan Miró a partir de l’experiència pròpia i l’exploració sensorial per tal d’arribar a descobrir els significats dels diversos elements que caracteritzen les obres de l’artista.

Fruit d’aquest treball de coneixement, els alumnes també han realitzat les seves pròpies produccions artístiques inspirades en tot allò que han pogut percebre i aprendre. Aquestes produccions han quedat exposades al vestíbul de l’escola per tal de compartir-les amb la resta de companys i companyes d’altres cursos i també amb la resta de la nostra comunitat educativa.

ProjectArt 2017: Miró