Setmana cultural: Música i dansa

30-03-2017

A partir de dilluns 3 d'abril a l'escola celebrarem la 11a edició de la nostra Setmana Cultural. Aquest curs, la "Música i Dansa" serà el fil conductor i al llarg de tota la setmana els nens i les nenes treballaran aquest tema amb tota mena d'activitats a dins i fora de l'escola. Als blogs de nivell podreu veure la programació de cada curs i també imatges de les activitats.

Acabarem la setmana amb la Festa de Cloenda que tindrà lloc el proper divendres dia 7 d'abril a partir de les 17:00 h, on tota la comunitat escolar podrà gaudir dels diferents tallers, espectacles i actuacions que es realitzaran.

Podreu veure amb més detalls les activitats previstes al tríptic informatiu que hi ha a l'apartat de documents d'aquesta web.

Bona Setmana Cultural!!