Concert de Nadal 2016

22-12-2016

Avui és l'últim dia de classe abans de les vacances de Nadal i, com ja és tradició a la nostra escola, hem celebrat el Concert de Nadales. A l'Espai Tolrà, totes les famílies esperaven amb emoció l'inici de les actuacions dels nens i les nenes, que amb molta il·lusió han cantat cançons i han recitat poemes nadalencs. La presentació de l'acte i de cada actuació ha estat a càrrec dels alumnes de sisè, els més grans de l'escola. Pares, mares, avis... tots han gaudit del concert i han ofert als petits artistes aplaudiments ben forts per agrair els seus esforços i el seu gran entusiasme. En acabar el concert, els nens i les nenes han tornat a l'escola amb els seus mestres, on han degustat un bon esmorzar de nadal amb coca i xocolata, han fet diverses activitats nadalenques i finalment s'han acomiadat de companys i mestres tot desitjant-se unes molt bones Festes de Nadal. Al llarg de les vacances, podreu veure el vídeo del Concert de Nadal en aquesta pàgina web.